Аналіз проведення рухливих ігор
на прогулянці
Дата:
___________________
Група:__________________________
Вихователь:______________________
Кількість дітей:
__________________
№
пп.
|
Напрямки, цілі контролю
|
Висновки, рекомендації
|
1.
|
Наявність
ігрового середовища
|
|
2.
|
Добір ігор з
урахуванням вікових особливостей дітей, рівня їх розвитку
|
|
3.
|
Гігієнічні
умови проведення ігрової діяльності
|
|
4.
|
Різноманітність
рухливих ігор
|
|
5.
|
Забезпечення
активності дітей
|
|
6.
|
Пояснення
правил гри дітям
|
|
7.
|
Правила гри,
знання та дотримування їх дітьми
|
|
8.
|
Способи вибору
ведучого
|
|
9.
|
Роль та
керівництво вихователя під час організації рухливих ігор
|
|
10.
|
Тривалість
ігор, їх моторна щільність
|
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контроль за культурою харчування
Дата:
|
Критерії
оцінки
Групи
|
Режим харчування
|
Сервірування столу
|
Підготовка до вживання їжі
|
Виховання культури їжі
|
Роль вихователя
|
Роль помічника вихователя
|
Пропозиції
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Високий рівень –
5б., Достатній -4б., Середній – 3б., Низький – 2 б.,
_
Немає коментарів:
Дописати коментар